Monday, September 6, 2010

My Little Friend



Hi Hi ~ I am Han Han
Hueik Hueik ~ I am JingLe

9 comments:

  1. walao....muda muda dah tau posing ini....
    bila besar sure hebat hebat belaka

    ReplyDelete
  2. The 1st pix mcm intai amoi kecik jiran.... wakakaka....

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    mereka begitu dan chun, hanya lu yang pikirkan yang ada tadak...

    ReplyDelete
  4. Pix 1: wei... itu xiao mei mei ada cantik oh...
    Pix 2: Gua mau baju merah, lu angkat baju kuning (Budak baju biru, aka BBB).... Gua tak mau, gua mau baju merah (Budak baju grey aka BBG)
    Pix 3: Gua rambut ada panjang, gua pilih dulu, yeah... (BBB), mati ko (dgn kungfu au-ta-boy).... (BBG).....story tbc.....

    ReplyDelete
  5. hahahaha....
    salah salah salah!!!
    mereka sedang tengok anjing lar...
    sila rekakan dialog yang lain...

    (P/S: Anjing berwarna hitam dan chokolat...tidak pasti anjing jantan atau betina)

    ReplyDelete
  6. Wolakay...
    Pix 1: Wei.... lu tengok itu anjing hitam macam mau tackle sama itu anjing koko leh..... tapi tak tau mana girl and boy leh....
    Pix 2: BBB ckp, "Mai kita main one-two-som.... siapa kalah dia pi tengok mana satu girl n boy.... ok?
    BBG ckp, "jgn kacau sama gua, gua mau pikir mau keluar apa!!!"
    pIX 3: BBB ckp, "yeah, gua kalah.... lu kena pi tengok.... wo wo yeah yeah..."
    BBG ckp, "tarak aci, lu lambat keluar.....nanti gua kasi pelempang, ko tau"... Anjing's story end. Isyyy... letihnya mau reka cerita...

    ReplyDelete
  7. wah wah wah...
    ini orang memang pandai chok gu zai....

    ReplyDelete
  8. Wakakaka..... ini cerita... kacang aja buat saya..... hahaha.....

    ReplyDelete